Tematyka kompleksowa: 1. „Lubimy warzywa”. 2. „Moja rodzina i ja”. 3. „Gdy robi się coraz chłodniej „

Zadania:

  • Podejmowanie próby uczestnictwa w rozmowach prowadzonych przez nauczyciela oraz w zabawach dziecięcych,
  • Poznawanie warzyw wielozmysłowo (dotyk, węch, wzrok),
  • Nazywanie warzyw, dostrzeganie różnic w ich wielkości, długości, kolorze i kształcie (duży, mały, okrągły),
  • Poznanie znaczenia jedzenia warzyw dla zdrowia,
  • Tworzenie rytmicznych układów według wzoru,
  • Poznanie techniki lepienia z masy solnej,
  • Przedstawia się imieniem i nazwiskiem,
  • Nazywa miejscowość, w której mieszka,
  • Rozumie i dostrzega przemienność dnia i nocy,
  • Wdrażanie do zgodnego współdziałania w zabawie z innymi dziećmi i współpracy z nauczycielem,
  • Kształtowanie poczucia rytmu i płynności ruchów przy muzyce, śpiewa proste piosenki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.