Tematyka kompleksowa: 1. „Lubimy warzywa”. 2. „Moja rodzina i ja”. 3. „Gdy robi się coraz chłodniej „
Zadania:
- Podejmowanie próby uczestnictwa w rozmowach prowadzonych przez nauczyciela oraz w zabawach dziecięcych,
- Poznawanie warzyw wielozmysłowo (dotyk, węch, wzrok),
- Nazywanie warzyw, dostrzeganie różnic w ich wielkości, długości, kolorze i kształcie (duży, mały, okrągły),
- Poznanie znaczenia jedzenia warzyw dla zdrowia,
- Tworzenie rytmicznych układów według wzoru,
- Poznanie techniki lepienia z masy solnej,
- Przedstawia się imieniem i nazwiskiem,
- Nazywa miejscowość, w której mieszka,
- Rozumie i dostrzega przemienność dnia i nocy,
- Wdrażanie do zgodnego współdziałania w zabawie z innymi dziećmi i współpracy z nauczycielem,
- Kształtowanie poczucia rytmu i płynności ruchów przy muzyce, śpiewa proste piosenki.