• Rozpoznawanie i nazywanie podstawowych środków komunikacji: rower, autobus, samochód, samolot, statek;
  • Wskazywanie i dostrzeganie różnic;
  • Wdrażanie do klasyfikowania według kryterium, które obiekty są takie same, a które inne;
  • Wdrażanie do umiejętności klasyfikowania obiektów ze względu na miejsce, gdzie zwykle się znajdują;
  • Wdrażanie do umiejętności klasyfikowania przedmiotów z uzasadnieniem wg jakiego kryterium;
  • Usprawnianie motoryki małej;
  • Rozbudzanie zainteresowania zwierzętami;
  • Kształtowanie postawy troski o zwierzęta;
  • Poznanie piosenki „Jedzie, jedzie miś”, „Na wiejskim podwórku”;
  • Wdrażanie do udziału w zabawach rytmiczno-ruchowych;
  • Kształtowanie podstawowych nawyków higienicznych i kulturalnych;
  • Usprawnianie warg i języka: kontrolowanie siły wydechu;

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.