ZADANIA: 

  • budzenie zainteresowania miastem w którym mieszka
  •  rozwijanie uczuć patriotycznych
  • dostrzeganie zmian zachodzących w przyrodzie jesienią,
  • dostrzeganie i nazywanie zjawisk atmosferycznych związanych z porą roku: wiatr, deszcz, mgła, chmury
  • poznanie  zagrożenia związane z niebezpiecznymi zjawiskami przyrodniczymi
  • naśladowanie  prawidłowo odgłosów wydawanych  przez deszcz i wiatr : kap, plum, fiu,
  • poznanie i nazywanie zwierzą  i ich przygotowania do zimy : wiewiórka, jeż, niedźwiedź, lis
  • dostrzega konieczność udzielania pomocy zwierzętom w przetrwaniu zimy
  • usprawnianie warg i języka, koordynowanie siły wydechu
  • zdobywanie doświadczeń z zakresu orientacji w przestrzeni ; na, pod, za, obok, za mną, przede mną
  • zdobywanie doświadczeń z zakresu orientacji w przestrzeni ; strona prawa, strona lewa
  • dostrzeganie powtarzających się elementów, rytmiczne ich układanie wg podanego wzoru
  • wdrażanie do zgodnego współdziałania w zabawie z innymi dziećmi i współpracy z nauczycielem,
  • podejmowanie  próby uczestnictwa w rozmowach prowadzonych przez nauczyciela oraz w zabawach dziecięcych
  • kształtowanie odpowiedniego chwytu przyboru
  • kształtowanie poczucia rytmu i płynności ruchów
  • wdrażanie do udziału w zabawach rytmiczno-ruchowych
  • kształtowanie podstawowych nawyków higienicznych i kulturalnych

Dodaj komentarz