Grupa Żabki:
nauczyciele:
mgr Paulina K.
Jestem nauczycielem kontraktowym. Prowadzę grupę ” Żabki”. Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pedagogikę o spec. logopedia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Bardzo lubię fotografować przyrodę, krajobrazy i spędzać czas na świeżym powietrzu z rodziną.
lic Sara Ś.
Prowadzę grupę „Żabki” oraz „Pszczółki. Ukończyłam Studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Obecnie planuję kontynuowanie nauki na studiach magisterskich. W wolnym czasie lubię przejażdżki na rowerze, spacery po lesie oraz uwielbiam górskie wędrówki.
Grupa Słoneczka:
nauczyciele:
mgr Monika G.
Jestem nauczycielem kontraktowym. Prowadzę grupę „Słoneczka”. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku : Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studia magisterskie na kierunku : Pedagogika – opieka i wsparcie społeczne również na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Ukończyłam także studia podyplomowe o specjalności – Logopedia. Interesuję się kreatywnym podejściem do edukacji, dlatego też prowadzę edukacyjnego bloga dla nauczycieli i rodziców.
mgr Anna S.
Prowadzę grupę „Słoneczka”. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna na Kolegium Jagiellońskim w Toruniu. Interesuję się zdrowym stylem życia, dlatego też wolny czas spędzam z rodziną na takich aktywnościach jak: jazda na rowerze, wędrówki, wspinaczki górskie.
Grupa Pszczółki:
nauczyciele:
mgr Magdalena K.-W.
Jestem nauczycielem kontraktowym. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika, o specjalności pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz obroniłam licencjat na kierunku pedagogika o specjalności pedagogika szkolna, na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Posiadam uprawnienia do nauczania języka angielskiego. „Po godzinach” lubię jeździć na rowerze i grywam w planszówki.
lic Sara Ś.
Prowadzę grupę „Żabki” oraz „Pszczółki. Ukończyłam Studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Obecnie planuję kontynuowanie nauki na studiach magisterskich. W wolnym czasie lubię przejażdżki na rowerze, spacery po lesie oraz uwielbiam górskie wędrówki.
mgr Maja Sz. – K.
Jestem nauczycielem z wykształcenia i powołania. W swojej pracy staram się podążać za dzieckiem. Zależy mi, aby zaspokajać potrzeby dzieci, realizować ich pragnienia, spełniać marzenia. Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie z pedagogiki, studia podyplomowe z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także kurs kwalifikacyjny z pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej.
Grupa Krasnale:
nauczyciele:
mgr Natalia T.
Jestem nauczycielem kontraktowym. Prowadzę grupę „Krasnale”.Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz opiekuńczo-wychowawcza na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci. W wolnym czasie uwielbiam czytać książki oraz aktywnie spędzać czas z rodziną.
mgr Maja Sz. – K.
Jestem nauczycielem z wykształcenia i powołania. W swojej pracy staram się podążać za dzieckiem. Zależy mi, aby zaspokajać potrzeby dzieci, realizować ich pragnienia, spełniać marzenia. Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie z pedagogiki, studia podyplomowe z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także kurs kwalifikacyjny z pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej.
Najlepsze Przedszkole w Toruniu: Doświadczona Kadra Pedagogiczna!
Szukasz przedszkola w Toruniu, które zapewnia nie tylko opiekę, ale i wszechstronny rozwój Twojego dziecka? Postaw na placówkę, w której otaczać go będą troskliwi nauczyciele i wychowawcy, tworząc środowisko sprzyjające nauce i zabawie.
Dlaczego warto wybrać nasze przedszkole?
- Doświadczona i wykwalifikowana kadra pedagogiczna: Nasi nauczyciele i wychowawcy to pasjonaci edukacji wczesnodziecięcej, którzy nieustannie doskonalą swoje umiejętności i poszerzają wiedzę. Z miłością i zaangażowaniem dbają o każdy aspekt rozwoju każdego dziecka.
- Innowacyjne programy edukacyjne: Stosujemy sprawdzone metody nauczania i autorskie programy edukacyjne, które stymulują rozwój poznawczy, społeczny, emocjonalny i fizyczny dzieci.
- Przyjazna i bezpieczna atmosfera: Tworzymy ciepłą i przyjazną atmosferę, w której każde dziecko czuje się komfortowo i bezpiecznie. Dbamy o to, aby dzieci czuły się akceptowane i mogły swobodnie się rozwijać.
- Bogata oferta zajęć dodatkowych: Proponujemy szeroki wybór zajęć dodatkowych, które pozwolą Twojemu dziecku odkrywać swoje pasje i rozwijać talenty.
- Współpraca z rodzicami: Budujemy partnerskie relacje z rodzicami, opierając się na wzajemnym zaufaniu i otwartej komunikacji. Regularnie informujemy o postępach dziecka i wspólnie pracujemy nad jego rozwojem.
Zadania kadry pedagogicznej
Do podstawowych zadań kadry pedagogicznej przedszkola należy:
- Planowanie i realizowanie zajęć edukacyjnych i wychowawczych: Nauczyciele opracowują plany dydaktyczno-wychowawcze, które uwzględniają potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci. Zajęcia powinny być ciekawe, różnorodne i dostosowane do wieku dzieci.
- Opieka nad dziećmi: Nauczyciele i wychowawcy zapewniają dzieciom opiekę i bezpieczeństwo podczas pobytu w przedszkole. Dbają o ich potrzeby fizyczne i emocjonalne, a także o ich komfort i dobre samopoczucie.
- Współpraca z rodzicami: Nauczyciele regularnie informują rodziców o postępach dziecka w rozwoju i nauce. Współpracują z rodzicami w celu wypracowania wspólnych strategii wychowawczych.
- Db dbałość o rozwój zawodowy: Nauczyciele i wychowawcy nieustannie doskonalą swoje umiejętności i poszerzają wiedzę. Uczestniczą w szkoleniach, kursach i konferencjach.
Rola kadry pedagogicznej w rozwoju dziecka
Kadra pedagogiczna przedszkola odgrywa istotną rolę w rozwoju dziecka na wielu płaszczyznach:
- Rozwój poznawczy: Nauczyciele stwarzają dzieciom warunki do poznawania świata i zdobywania nowych umiejętności. Kształtują u nich umiejętność myślenia, logicznego wnioskowania i rozwiązywania problemów.
- Rozwój społeczny: Nauczyciele uczą dzieci współpracy z innymi dziećmi, nawiązywania pozytywnych relacji i rozwiązywania konfliktów. Kształtują u nich umiejętności komunikacyjne i empatię.
- Rozwój emocjonalny: Nauczyciele pomagają dzieciom rozpoznawać i nazywać swoje emocje. Uczą je radzenia sobie z trudnymi emocjami i budowania poczucia własnej wartości.
- Rozwój fizyczny: Nauczyciele dbają o to, aby dzieci miały dużo ruchu i rozwijały swoją sprawność fizyczną. Organizują gry i zabawy ruchowe, a także zajęcia sportowe.