czasilość forma aktywności
  600– 7001ZSchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.,
  700– 8001ZZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
800– 8150.15’DKrąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
815– 8300.15’ Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
830– 8450.15’ Czynności higieniczno- porządkowe
845– 9150.30’ I śniadanie
915-10000.45’DZajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
1000-10450.45’RSpacer, obserwacje przyrodnicze
1045-11000.15’ Czynności higieniczno- porządkowe
1100-11300.30’ II śniadanie
1130-11450.15’DZabawy dydaktyczne/zajęcia dodatkowe
1145-12451RPobyt dzieci w ogrodzie 
1245-13000.15’ Czynności higieniczno- porządkowe
1300-13300.30’ Obiad
1330-13450.15’DKwadrans dla bajki
1345-16002.15’Z/RZabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, pobyt w ogrodzie, praca indywidualna
1600-17001ZRozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.

Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela = 5.15’

R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu = 1.45’                                     

D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego = 1.30’

Uwagi:

wtorek, środa – język angielski

COVID-19 – częste mycie rąk poza rozkładem dnia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *