1. „Jesień w ogrodzie”.
2. „Łazienkowy zawrót głowy”.
3. „Gdy za oknem pada deszcz”.
Zadania:
-Wdrażanie do samodzielności w zakresie samoobsługi i korzystania z urządzeń sanitarnych;
– Wdrażanie do udziału w zabawach rytmiczno – ruchowych;
-Rozwijanie mowy w spontanicznych sytuacjach oraz w zabawach kierowanych;
-Usprawnianie motoryki małej oraz dużej; Poznanie nowych piosenek;
-Dostrzeganie oraz nazywanie zjawisk atmosferycznych związanych z jesienią: deszcz; –
– Nazywanie oraz rozpoznanie darów jesieni: kasztany;
– Naśladowanie prawidłowo odgłosów wydawanych przez deszcz, wiatr : kap, plum, fiu; –
– Wdrażanie do zgodnego współdziałania w zabawie z innymi dziećmi oraz współpracy z nauczycielem;
- Podejmowanie próby uczestnictwa w rozmowach prowadzonych przez nauczyciela; – – –
– Kształtowanie podstawowych nawyków higienicznych oraz kulturalnych;
– Zdobywanie doświadczeń z zakresu orientacji w przestrzeni: na, pod, za, obok, za mną, przede mną;
-Określanie oraz porównywanie wielkości: duży, mały;
– Kształtowanie poczucia rytmu i płynności przy muzyce;
– Poznanie nowej techniki: stemplowanie;