1. „Jesień w ogrodzie”.

2. „Łazienkowy zawrót głowy”.

3. „Gdy za oknem pada deszcz”.

Zadania:

-Wdrażanie do samodzielności w zakresie samoobsługi i korzystania z urządzeń sanitarnych;

– Wdrażanie do udziału w zabawach rytmiczno – ruchowych;

-Rozwijanie mowy w spontanicznych sytuacjach oraz w zabawach kierowanych;

-Usprawnianie motoryki małej oraz dużej; Poznanie nowych piosenek;

-Dostrzeganie oraz nazywanie zjawisk atmosferycznych związanych z jesienią: deszcz; –

– Nazywanie oraz rozpoznanie darów jesieni: kasztany;

– Naśladowanie prawidłowo odgłosów wydawanych przez deszcz, wiatr : kap, plum, fiu; –

– Wdrażanie do zgodnego współdziałania w zabawie z innymi dziećmi oraz współpracy z nauczycielem;

- Podejmowanie próby uczestnictwa w rozmowach prowadzonych przez nauczyciela; – – –

– Kształtowanie podstawowych nawyków higienicznych oraz kulturalnych;

– Zdobywanie doświadczeń z zakresu orientacji w przestrzeni: na, pod, za, obok, za mną, przede mną;

-Określanie oraz porównywanie wielkości: duży, mały;

– Kształtowanie poczucia rytmu i płynności przy muzyce;

– Poznanie nowej techniki: stemplowanie;

Dodaj komentarz