• Wdrażanie do właściwego ubierania się zgodnego z porą roku;
  • Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym zimą;
  • Rozwijanie mowy w spontanicznych sytuacjach oraz w zabawach kierowanych;
  • Wzbogacenie słownika o wyrazy określające śnieg, szron;
  • Dostrzeganie oraz nazywanie zjawiska atmosferycznego: śnieg;
  • Wdrażanie do zgodnego współdziałania w zabawie z innymi dziećmi oraz współpracy z nauczycielem;
  • Wdrażanie do świętowania Dnia Babci i Dziadka;
  • Wdrażanie do udziału w zabawach rytmiczno – ruchowych;
  • Podejmowanie próby uczestnictwa w rozmowach prowadzonych przez nauczyciela;
  • Kształtowanie podstawowych nawyków higienicznych oraz kulturalnych;
  • Powtarzanie rytmów według podanego wzoru;
  • Ćwiczenia motoryki małej;
  • Usprawnianie warg i języka, kontrolowanie siły wydechu;
  • Wywołanie radosnej atmosfery oczekiwania na bal karnawałowy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.